Bali

2 februari 2023 - Bali, Indonesië

Lekker op tijd in Bali aangekomen, dan hadden we nog een lange dag. Maar wat kunnen ze je het daar wel lastig maken om binnen te komen.
Eerst in de rij voor een visum te kopen. Dan heeeel lang in de rij voor de douane. Daarna moet je je bagage via een app aangeven bij de douane maar de WiFi van het vliegveld deed het niet goed op onze telefoons en armand zijn Esim had er ook geen zin in. Dus maar in de rij om via een computer alles digitaal aan te melden.
bijna 2,5 uur later stonden we buiten. Gelukkig stond onze taxi nog steeds op ons te wachten. Op naar het hotel.
Wat een heerlijk weer is het hier. 29 graden en af en toe lekker zonnig! Veel beter dan in Singapore.
meteen lekker het zwembad in. Daarna nog wat huiswerk maken en lekker uit eten geweest.
De volgende dag na het huiswerk lekker gezwommen. Voor de lunch zijn we naar het strand gegaan. Daar eerst een elektrische scooter gehuurd en over de boulevard heen gereden en een museum bezocht. Heerlijk op een strand gelunched en savonds lekker aan de pizza.

1943A2A5-22BC-42B5-9CA1-DB8F181D0AE58626D8E7-8134-4A66-9097-807A5D343414aardbeiensap op het strandC258BB28-6755-419A-8E0A-58BCA7E3B153

1. Rosi:
    3 februari 2023
    Heel herkenbaar! Gelukkig zijn jullie nu lekker binnen. Superleuk om met de foto's jullie reis te volgen! Liefs!
  2. Josée Verbaken:
    3 februari 2023
    Geniet maar heerlijk!
    Lieve groetjes van ons
  3. Kees en Dorien:
    4 februari 2023
    Wat een leven 🧜‍♀️ 🌞🍭🛵🏝
    En wat heerlijk dat wij mee mogen genieten. Liefs
  4. Alex van Doorn:
    6 februari 2023
    Ach ik korter wachten dan de juiste verklaring van de zorgverzekering ;). Genieten daar :)