Singapore

30 januari 2023 - Singapore, Singapore

Aangekomen op de luchthaven werd er eerst huiswerk gemaakt. De vlucht was prima verlopen. De kinderen hebben het goed gedaan. Wat wil je ook met onbeperkt chips en muffins eten en bij iedere maaltijd chocolade repen en smarties die bij het kindermenu zaten.

5B820DED-04E5-4860-8ABE-1D3B7BE64A68302B0EEF-A6E5-4114-BA67-4B2FA1A5759D

Wat gedoe bij de douane met de identificatie van Nora, maar we mochten allemaal het land in. Voordeel: we waren de laatsten dus alleen onze koffers waren er nog. We moesten nog even wat tijd overbruggen met een soort van burgers zoo dome zonder dieren op het vliegveld (Jewel) omdat bijna alles nog dicht was. In het hotel toch nog maar even geslapen aangezien alleen Nora 2 uur had geslapen. Daarna de stad in.  Op naar de Gardens by the bay. Erg mooi gemaakt. Meters hoge kunstvormen waar je met een brug tussendoor kon lopen en over de skyline uitkeek. Heerlijk in korte broek bij 26 graden. Singapore is echt een melting pot: met overal alles in minimaal drie talen, gelukkig ook Engels.

CF78160F-EE30-493B-A3CF-22E847B09CBD445AF10B-24C9-4C0E-B875-FC3751F2D46E276DDC53-A952-4072-98A9-480B472F787CBB536CEC-76D4-45DA-AE8B-128411097A1A

Savonds downtown in bij een foodcourt tussen de wolkenkrabbers gegeten.
vandaag zijn we naar Little India en Chinatown geweest. De meiden vonden het er erg stinken (vooral de wierrook en echte Indiase luchtjes) en het offeren in de Hindu tempel was indrukwekkend voor ze.

A95AE739-A838-4D52-99A9-03029889D62065212EAF-813B-4DF2-BAF9-31C34EF876C6

Terug in het hotel huiswerk maken en daarna chillen en wie is de mol gekeken.
daarna weer de stad in voor wat sightseeing en toch weer uitgekomen bij dezelfde foodcourt, omdat het gisteren goed was bevallen en we weer andere maaltijden wilden uitproberen.

1639A26A-ABFF-43F5-9CC6-C0083FAEA59A

morgen laatste dag Singapore.
(bij de foto’s zie je in eerste instantie alleen de laatste paar foto’s. Wil je er meer zien: Ga dan naar Foto’s

1. Şirvan:
    30 januari 2023
    Vet gaaf! Heerlijk genieten samen :)
  2. Maria:
    30 januari 2023
    Yes! Het is begonnen, superleuk! Erg leuk om jullie verhaal te lezen en de mooie foto’s te zien.
  3. Paul van den Akker:
    30 januari 2023
    Het lijkt er op dat het food court geen spat is veranderd !!! En schrijven de obers nog steeds op hun duim ? Ik vond Singapore een mooie ervaring en zo te zien jullie ook. Ben benieuwd naar jullie ervaringen en waar voor mij de herkenningspunten komen te zitten maar vooral ook naar de nieuwe indrukken. Leuk om dit op deze manier reis te mogen meemaken. Ben dus razend benieuwd naar wat komen gaat. Prettig dat de reis zo goed is verlopen. Groetjes
  4. David de Neef:
    31 januari 2023
    En ook al zitten jullie aan de andere kant van de wereld, toch nog even wie is de mol kijken! 😁
  5. Bart verest:
    31 januari 2023
    Wat mooi en leuk om te horen
    De start lijkt goed te verlopen
    Lieve groetjes
    Bart
  6. Josée Verbaken:
    Leuk verhaal. Geniet maar heerlijk daar! 💋💋💋❤️❤️❤️❤️
  7. Erwin Smits:
    1 februari 2023
    Lekker genieten van jullie wereld reis
  8. Maartje inico emma charlotte:
    1 februari 2023
    Leuk dat singapore goed bevalt! Jullie zijn dan wel in een keer echt weg daar he. Jacob Ballas children's garden is evt ook nog leuk. We volgen jullie hoor, hadden we al gezegd dat jullie ontzettend moeten gaan genieten van deze prachtige kans? Veel liefs!